25 kwietnia 2017

Moc zielonych witamin na wiosnę!

Pierwsze dni wiosny zachęcają do sięgania po warzywa!
Moc zielonych witamin na wiosnę!

 

Zielone warzywa nie tylko cieszą oczy soczystym kolorem, są do tego pyszne! Komponując wiosenne menu nie zapomnij o jarmużu i szpinaku!

 

Szpinak, podobnie jak jarmuż, zawiera ogromne ilości żelaza, wapnia i witamin. To doskonała propozycja na początek wiosny!

 

Szpinak siekany świetnie nadaje się jako składnik dania, jest doskonały do naleśników, tortilli lub zapiekanek. Szpinak w liściach, to natomiast idealne połączenie i znakomicie komponuje się z rybą! Twoi goście docenią doskonały smak jarmużu nie tylko w różnorakich smoothie, ale też w daniach głównych i przystawkach. Zobacz, w jakich daniach możesz wykorzystać te warzywa!

 

Czy wiesz, że...

Jarmuż i brokuł uchodzą za najzdrowsze warzywa na świecie!

 

 

Ravioli z mąki razowej z ricottą i jarmużem

Ravioli z mąki razowej z ricottą i jarmużem

Czekoladowe smoothie z bananami i szpinakiem

Zupa z fasoli i jarmużu

Krem brokułowo-szpinakowy

Club sandwich z jarmużem

Chłodnik ze szpinaku i rukoli

Strefa Nagród
facebook
Warzywne inspiracje
UWAGA:
do poprawnego działania strony włącz w przeglądarce internetowej obsługę JavaScirpt